sábado, 12 de abril de 2014

The minimalist aesthetic invades the supermarket shelves thanks to the creative agency Antrepo



What if suddenly all the designs of the brands you buy have a minimalist aesthetic? When I walk through the supermarket I observed that the packagings of products are loaded with bright colors, pets, giant phrases... and sometimes it's  a bit overwhelming. Therefore Antrepo Creative Agency has created a series of progressive transformations of packaging products. They have transformed from a more ornate look at the most minimal possible. 

We are cluttered, we receive hundreds of promotional inputs a day.  Therefore  reducing the amount of packaging elements  the visual perception of the marks would be less motley.

What do you think?  The brands are more elegant or do you prefer the traditional packaging? Which would you choose ?

What is your choice ?
1. Original variation
2. Simple variation
3. More simple variation
4. No logo variation
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¿Qué pasaría si de repente todos los diseños de las marcas que compras tuvieran una estética minimalista? Cuando paseo por el super me doy cuenta de que los packagings de los productos están cargados de colores estridentes, mascotas, frases gigantescas... y a veces abruma un poco. Por ello la agencia creativa Antrepo  ha realizado una serie de transformaciones progresivas de los envases de los productos llevándolos  desde un aspecto más recargado hasta lo más minimalista posible.

Estamos infoxicados, recibimos cientos de inputs publicitarios al día y todos ellos muy recargados, por ello  al realizar esta reducción de elementos la percepción visual de las marcas se hace más llevadera  ya que los diseños están mucho menos recargados y estéticamente son más elegantes.

Qué opinas ¿La estética de la marca es más elegante o prefieres el packaging original?

¿ Con cual te quedarías?
1 . Con la variación original
2 . La variación simple
3 . La variación más sencilla
4 . Ninguna variación 






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