domingo, 2 de marzo de 2014

Changing logos


The objective of the designer Anton Deloy is showing  the own interpretation that each one made about marks. Each person forges a review about a Brand but, what about if we mixed? What if the bottle of Chanel Nº 5 is filled with Heinz Ketchup or  if someone brings us pizzas wrapped in cartons that seems Louis Vuitton  handbags? 
The concept is based about how  are changing the codes and references to which we are accustomed. This change of perspective is ironic and daring, and express how easy is alter our perspective  for an instant.
________________________________________________________________________________
El objetivo del diseñador Anton Deloy es mostrar la propia interpretación de cada uno hacía las marcas. Cada persona se forja una opinión alrededor de una marca, pero ¿ Y si las mezclamos? ¿ Y si la botella de Chanel nº5 la llenamos de Ketchup Heinz o las pizzas nos las trajeran en cartones que parecen bolsos de Louis Vuitton? 
El concepto que se transmite es el cambio de códigos y referencias al que estamos acostumbrados.  Este cambio de perspectiva tiene un punto irónico y atrevido  y expresa lo fácil que es alterar nuestra perspectiva aunque sea por un instante.